Translate

Halaman

Isnin, 18 Mac 2013

Lepierre lagi..

As'salammualaikum salam pg senayan..


Mutakhir ini jenama Lp telah menjadi popular dikalangan member2 UGCC..
Aku x tau menilai dimana 'kesedapan' dan 'kelazatan' menunggang jentera Peranchis ni sbb aku x biase naik basikal2 hi end..

Pemiliknya adalah salah sorang penulis blog ni iaitu saudara Ajump UMW..
Mengikut cerita yg aku dengar dia berminat untuk mengambil jenama EMC tetapi disebabkan lambat sangat tibanya lalu tumpuan beralih arah ke jenama Lp yg br tiba 2,3 hari yg lepas..

Lp Xelius 200 full 'kaben' bergroupset Ultegra kecuali brake caliper 105 yg mgkin 2,3 bln lg akan menjadi Ultegra juga tu,berseatpost,stem dan handle Ritchey serta bersadlekan Fizik dan bertayarkan Conti 4000s..

Retail price rm12k tp setelah ditolak itu ini x tau le aku harga yg dibayar oleh beliau..

Selamat dtg kepada En.Ajump ke geng2 pemilik Lp bersama BB,Ah Leong,Ah Fai dan Annuar Salehan,nampaknya seperti kata Norman tempohari 'bertambah jauh lah kita tinggal lepas ni Atan',mgkin menjadi kenyataan..haha

Kepada En.Ajump kalo nak rasmikan Lp tu ajak2 le aku sekali,serta jagalah basikal tu bebaik bak kata Kiah Propa 'ada mate memerati'...

Wassalam

2 ulasan:

  1. Moh kita ke Morib 24/3/13 ni...layan flat road udah le... Huhu

    BalasPadam
  2. boleh, tp setiap 2km tnggu aku ye..haha

    BalasPadam