Translate

Halaman

Jumaat, 1 Januari 2010

Selamat Tahun Baru 2010...

As'salam'mualaikum... Dengan keizinan Allah dapat kita menghirup udara tahun 2010 ini.. Lazim nya setiap kali tahun baru menjelma berbagai azam disemat untuk dijaya kan pada tahun berkenaan,malang nya hanya 1,2 sahaja yang berjaya di capai atau ada yang lebih malang lagi 1 pun tak tercapai..huhu Aku juga ada menanam beberapa azam pada tahun 2010 tetapi satu sahaja yang aku boleh kongsi dengan kengkawan semua ia itu aku akan cuba menjadi insan yang lebih baik dari segi tutur kata,adap sopan,pekerjaan,kesihatan dan hubungan sesama insan.. Azam-azam yang lain terpaksa aku diam kan takut-takut akan menjadi bahan lawak jenaka kelian jika tidak kesampaian...hehe Aku juga dapat merasakan setiap seorang dari kengkawan semua ada menanam azam pada tahun ini dan aku harap semua nya berjaya menunaikan azam masing-masing,apa yang penting 'KAYUH TERUS KAYUH'. Akhir kata buat semua kawan-kawan kayuh serta semua yang kenal aku tak kira rapat ke renggang,jauh atau dekat serta pembaca blog ini(jika ada le) Selamat Tahun Baru 2010 dan selamat berjaya dalam segala yang di usaha kan, kerjaya,alam rumah tangga dan kehidupan anda semua di tahun baru ini.. IN'SYA'ALLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan