Translate

Halaman

Rabu, 20 April 2011

TREK SL 1000 AKAN MEMULAKAN AKSI...

As'salam'mualaikum..

Salam sejahtera semua..

Mungkin kerana banyak nya pengubahsuaian yg di laku kan oleh kengkawan aku memberi kan idea untuk melakarkan catatan baru..

Tapi kali ini bukan ubah suai yg nak di ketengah kan tetapi tentang frame baru yg 2 tahun tersimpan dan tergantung di kedai CMS CYCLE..
Frame ni kepunyaan SOPIAN aka PYANN LAMPARD(facebook) tp bg aku dan kengkawan aku lebih dikenali dengan panggilan PUYAU..

Bermacam masalah dihadapi untuk menyiapkan basikal TREK ini,masa nak buat le baru nak kawin selepas tu ada kes mahkamah pulak dan akhirnya kes saman semuanya melibatkan duit,duit dan duit lagi. Apabila masalah semua selesai baru le tumpuan dapat di berikan bg mencari 'part2' yg diperlu kan untuk menjadikan frame kosong kepada sebuah basikal...

Bermula dengan rd 105,fd Ultegra,shifter Tiagra,sistem brek Tektro,seat post-handle bar-saddle Ritchey,rim Maddox r3.0 serta di lengkapkan dengan tayar maxxis..
Macam rojak pulak tp apa ada hal janji boleh kayuh sudah..
Nanti ada modal tukar le apa yg di hajat kan.

Sebagai perasmian untuk TREK ini pada 24hb April ini akan turut menyertai Kayuhan Amalan Hidup Sihat MPSJ jika tiada aral melintang insyaallah..

Akhir kata selamat kembali mengayuh buat Puyau dan sekarang tak payah risau dah sebab basikal sendiri punya tak perlu pinjam2 lagi...
Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan