Translate

Halaman

Isnin, 15 Februari 2010

tribute to pokcik amir...

As'salam'mualaikum dan salam 1 Malaysia...


Terlebih dahulu aku nak mengucapkan 'kong hee fat choy' buat semua rakyat Malaysia berbangsa cina,selamat menyambut tahun harimau..
Aku harap agar hubungan rakyat Malaysia berbilang bangsa bertambah erat di tahun harimau ini...
Hidup 1 Malaysia....


Aku pilih tajuk diatas untuk penulisan kali ini kerana 'pokcik amir' dah x berkayuh bersama kitaorg lg..


Aku harap 'pokcik' dapat meluangkan masa jika ada kelapangan dan kesihatan yang baik untuk bersama kitaorg berkayuh semula suatu ari nanti...


Aku cadangkan 'pokcik' angkat sebijik roadie supaya laju lg bukan sekarang ni x laju cume jentera tu berat ckit dan perlu tenaga yang banyak untuk memacu nya..


Angkat chap ayam pun x pe nanti upgrade le dari masa ke semasa..member2 yang lain setuju x dgan cadangan aku pada 'pokcik' ni?


Buat 'pokcik' selamat maju jaya dan sihat walafiat selalu...


Jumpe lagi...

2 ulasan:

  1. TIMA QASEH BANYAK2 KERNA SUDI BUAT TIBUTE KAT ANA..ana x bkayuh dgn mike bukannya ana dah PASS AWAY tapi kesian kat mike n yg lain tpaksa tunggu ana yg tertinggal kat belakang mungkin satu masa ana akan tunggu mike pula..pasal roadbke tu mike bole le buat derma kilat dengan member yg ada..mat saleh kata SPONSER..HAHAHA...BERSEDEKAH BANYAK PAHALANYA..buat MY PREN ATAN nanti kita kayuh sama lagi..n moga ditemukan jodoh dengan awek KAYA...wasalam......

    BalasPadam
  2. Takat sengget dua hengget x yah kutip derma teman bole sponsor..
    Kalo dpat awek kaya frame 'kuota' teman hadiahkan...hehe

    BalasPadam